Sunday, April 11, 2010

.: makcik sah's family ~ my mum's fren :.


x sangka sungguh akan dpt order dr opismate mak..hehehe..special thanks to my mum coz sudi promote my cuppy kat school dia..hehehee..hope pasni ade la cikgu2 lak yg sudi mengoder..ops! hihihi. makcik sah nih my mum's best buddy la kat opis tuh (school admin)..so my mum selalu jugak bwk cuppies nih utk diorg makan2 je, buah tangan la kire..sambil2 promote.. ;)) and finally makcik sah order 1 set baru2 nih utk anak2 dia, sarah n aiman...hope both of them hepi when makan cupcake ngan name diorg...hehehehee..tq~

3 comments:

nana said...

owh..kak sah ker..bgs ah ade pasaran kat skoloh..mane tau ade ckg nok wat tuk jamuan kelas yer..berbaloi2

nana said...

owh kak sah ker..molek ah gtuh..mane tau ade ckg nok order tuk jamung kelas plok..berbaloi2

:: lyna :: said...

mu kenal ke? kak sah? aku panggil makcik sah je..hehehe..lupe lak mu kan rakan sekerja.. ;))